27/2/14

Haul cosmetics !!




Έκανα μια βόλτα Δευτέρα απόγευμα στην αγορά της Λάρισας και ανακάλυψα τρομερές προσφορές και δεν άντεξα ενέδωσα .Αρχικά πήγα σε ένα τοπικό κατάστημα Beauty Free  το οποίο είχε την εξής προσφορά : αγοράζεις 2 προϊόντα και παίρνεις άλλα 2 δώρο ίσης ή μικρότερης αξίας .

Ας δούμε τι πήρα :

Εγώ επέλεξα 8 προϊόντα εκ των οποίων τα 4 τα πήρα δώρο !

Τέσσερα βερνίκια νυχιών 2 sixteen 11ml (1.50 € το καθένα) και 2 GGline 10ml (1.99€ το καθένα )
Από αυτά πλήρωσα τα  2 βερνίκια GGline  δηλαδή 4€ και τα άλλα 2 ήταν δώρο (μέρος της προσφοράς).
Τα  χρώματα που επέλεξα είναι τα εξής .



Μετά αγόρασα ένα  stick consealer της Golden rose την απόχρωση 01 είναι 4.5 γρ και στοιχίζει 2.95€ .Πρώτη φορά αγόρασα σε μορφή stick θα το χρησιμοποιήσω ένα διάστημα και μετά θα σας κάνω ένα review  για το συγκεκριμένο προϊόν .




Έπειτα μια μαύρη μάσκαρα της Golden rose ultra volume x4 (2.95€) . Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω την συγκεκριμένη μάσκαρα και η πωλήτρια μου είπε ότι δίνει πολύ όγκο όπως και περιγράφει .


Επόμενο προϊόν είναι ένα ρουζ ροδακινή της sixteen η απόχρωση 244Β είναι 5.1γρ και μου αρέσει πάρα πολύ και η απόδοση του αλλά και ότι στην συσκευασία έχει το σήμα NOT TESTED ON ANIMALS .Κοστίζει 1.49€.




Τελευταίο προϊόν είναι highlighter της Ingrid cosmetics .Λίγο διαφορετική συσκευασία από αυτές που έχουμε συνηθίσει .Κοστίζει 3.90 €.

Τα 2 τελευταία προϊόντα δεν τα πλήρωσα ήταν δώρο, πλήρωσα την μάσκαρα και το consealer .
Συνολικά πλήρωσα 9.42€ , ενώ κανονικά όλα αυτά μαζί στοιχίζουν 19.63€.Βγήκα κατά την γνώμη μου κερδισμένη .Αν μένετε και εσείς Λάρισα κάντε μια βόλτα προς τα εκεί !

Η επόμενη μου στάση ήταν σε ένα κατάστημα Hondos center και εκεί είχε πολύ καλές προσφορές .Όπως -40% σε όλα τα προϊόντα Gliss και αγόρασα το αγαπημένο σαμπουάν και μαλακτική μαλλιών (Σας έχω κάνει και σχετικό  review  ).Μου στοίχισαν 2.37 € το σαμπουάν και 1.92€ η μαλακτική .



Επίσης άλλες προσφορές που ισχύουν είναι -30 % στις μάσκαρες Christian Dior ,Este lauder , Clinique .


Επίσης αγόρασα και το lip butter Liposan vanilla &macadamia ! Που έχει υπέροχοοοο άρωμα μοναδικό !! Κοστίζει 2.99 ευρώ



Αγόρασα ένα Top coat της essence quick dry 2.30 ευρώ 



Τα  προϊόντα είναι όλα αγορασμένα από μένα και το παρόν άρθρο δεν αποτελεί διαφημιστικό .

Πείτε μου την γνώμη σας για τα προϊόντα που αγόρασα αν τα έχετε και εσείς ....Και τι αγορές κάνατε εσείς ???


Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε το άρθρο μου 


Φιλιααααααα!!!

6 σχόλια :

  1. Πω πω πωω! Τέλειες αγορές ζηλεύω πολύ!!!
    Να τα χαρείς όλα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το top coat της Essence το είχα κι εγώ και μου άρεσε πολύ αλλά μου τελείωσε πολύ γρήγορα!Το lip butter θα το αποκτήσω όταν μου τελειώσει κάποιο από αυτά που έχω σίγουρα!Πολύ ωραίο και το ρουζάκι και το πρώτο βερνίκι!Περιμένω και το review για το κονσίλερ μιας και είμαι σε αναζήτηση αυτό τον καιρό...Έκανες πολύ ωραίες αγορές!Με γεια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε μόλις απoκτίσω άποψη θα γράψω ένα review για το consealer .
      Σε ευχαριστώ πολύ !!

      Διαγραφή
  3. Υπεροχα ολα! Καλοφορετα! :)
    Μου αρεσαν πολυ τα βερνικια που διαλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή