17/5/14

Το παιχνίδι της αγάπης !!!!





Είναι η πρώτη φορά που θα κάνω ένα tag και είμαι αρκετά χαρούμενη για αυτό !!
Ευχαριστώ πολύ την Χριστίνα από το my Christieland που με έκανε Tag (βέβαια πριν πολύ πολύ καιρό και τώρα κατάφερα και το έκανα)

Ας εξηγήσω λοιπόν τι είναι το Tag  .Είναι ένα παιχνίδι ερωτήσεων που καλούμε να απαντήσω . Το συγκεκριμένο Tag λέγεται ‘ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ’ .


1)Αν είχες τη δυνατότητα φέτος να πας διακοπές που θα πήγαινες;

Θα ήθελα πάρα πολύ να πάω Φολέγανδρο .Είναι ένα πανέμορφο νησάκι που δυστυχώς μόνο σε φωτογραφίες το έχω δει και θέλω πολύ να πάω να το δω και από κοντά .



2)Ένα προϊόν ομορφιάς που θέλεις να αποκτήσεις το 2014;

Είναι η συσκευή καθαρισμού προσώπου Foreo Luna miniΈχω ακούσει τα καλύτερα και θέλω πολύ να την αποκτήσω και εγώ .Αν και είναι αρκετά ακριβή


 

3)Ένα προϊόν ομορφιάς που μίσησες το 2013;

Νομίζω πως είναι η κρέμα του Κορρέ άγριο τριαντάφυλλο που τελικά σε αυτή την ενυδατική οφείλονται τα σπυράκια που έβγαλα .

4)Τι αποκόμισες από τη χρονιά που μας πέρασε;
 
Πολλά πράγματα . Κατάλαβα ποιοι άνθρωποι είναι δίπλα μου αληθινά .Εκτίμησα πόσο σημαντικό είναι να έχεις την υγεία σου και πόσο ωραίο είναι να εκφράζεις την αγάπη σου .

5)Ένα συναίσθημα που έχεις ανάγκη να νιώσεις μέσα στο νέο έτος;
    Την χαρά του να παίρνεις το πτυχίο σου μετά από τόσο κόπο .



 6)Αν είχες την δυνατότητα να ζήσεις σε μια ξένη χώρα ποια θα ήταν αυτή;

Νομίζω θα επέλεγα την Νέα Υόρκη .Θέλω πολύ να ζήσω με τον ρυθμό τους με τις οικονομικές απολαβές που έχουν εκεί και γενικότερα τον τρόπο ζωή τους .



7)Ποια είναι η άποψη σου για τις κοπέλες που δεν βάφονται καθόλου;

Αν μια κοπέλα θέλει να μην ασχολείται με το μακιγιάζ είναι δικαίωμα της και μόνο .

8)Ποια είναι η αγαπημένη σου beauty guru;

Η αγαπημένες είναι η  Nicolle Guirriero  και η Carli Bybel













9)Εσύ θα έκανες βιντεάκια στο you tube;

Δεν ξέρω αν θα έκανα .Μπορεί και όχι μπορεί και ναι .


10)Σπουδάζεις, κι αν ναι τι;

Σπουδάζω Τοπογραφία .



 Κανονικά πρέπει να κάνω με την σειρά μου tag και εγώ σε άλλα κορίτσια , αλλά από όσα blog ακολουθώ το έχουν κάνει οι περισσότερες κοπέλες ή της έχουν ήδη κάνει tag. 

 Επίσης έχω ακόμη ένα Tag που με έχει κάνει πάλι η Χριστίνα και υπόσχομαι ότι θα ανέβει σύντομα . 



Θα χαρώ πάρα πολύ αν μου απαντήσετε και εσείς αυτές τις ερωτήσεις στα σχόλια για να γνωριστούμε καλύτερα .

 Ευχαριστώ πάρα πολύ που διαβάσατε το άρθρο μου 
Μέχρι το επόμενο φιλιά.



Elpida 

4 σχόλια :